Mys mys mys

Fick Christian att sluta tolv igår!! Myyys! Hade strukit en skjorta och gjort iordning så han fick ta en lång dusch och ha spa mys ala man! Sen vänta vi på Celine och åkte och åt pizza. Det var inte dumt för magen ;)
Sen fick jag bakfnatt och gjorde te kakor, morotsbröd och rågbröd! Och kladdkaka och mockarutor! Yumms!
Så idag kom Jennie och Joar och Sandra och Alice på brunch med alla godsaker! Va en supermysigt stund!! Älskar att höra alla barnen busa och stoja! Sen fick Christian besök och sen kom bror och stal min dotter. Så nu sitter vi här, sista man har precis gått efter ha ätit middag här med och sonen sover... Så tyst utan Celine. Märks så väl när hon inte är hemma... Så tyst. Saknar henne så otroligt mycket!
Jag skulle aldrig överleva med ett barn ;p tre blir perfekt! Så mycket kärlek att ge till mina små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0