Mammas fina 8 år!

Tänkt, 8 år!! Tiden går så fort!! När hon fick frukost på sängen imorse så sa jag; tänk Celine om 8 år till får du börja köra bil! Tösen blev så glad att hon fick glädjetårar! Hon längtar efter att få köra, lite svårt att förstå med tanke på att de typ ska sitta på bilbarnstol tills de är 13 och 3 år senare köra bilen! Hjäääälp!!

Igår såg även jag sista delen i twilligtsagan med vicky och Petra! Den är så bra!! Slutet levererade massor och jag är supernöjd med hur de lyckats fånga boken, men sen var ju författaren med och producera hela filmen även...

Jag träffade vicky lite tidigare och tog en mysfika! Åt världens godaste devil cake med nougat! Yumm!!!
Sen blev det godis shopping på rosa grisen ;) ex och kex som inte kan böja sig ner såg väl för roligt ut!!

Meeeen sen kan jag ju inte gå ut utan att skämma ut mig totalt!!!

Innan bion så gick vi till damernas, det var ju kö givetvis! Men vicky gick in på toa 1 och jag toa 2. Gjorde det jag skulle och ställde mig utan för toa 1 för att vänta på vicky. Sen hörde jag hur hon ropa: Ella!! Och min första tanke va; shit pappret är slut! Så ställer mig vid toadörren och ropar; jaaa? Vad är det ? Behöver du hjälp där inne..? Varpå jag hör vicky säger, nej Ella här ute...
Då har hon gått ut och vänta och jag står och skriker in på toan åt någon annan stackare! Måste ju trott att jag var bakom flötet som frågar om de behöver hjälp där inne!! Oh lord.. Kan säga att mitt smink försvann av alla skratt tårar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0