Expert

Jag är expert på att göra bort mig och säga saker innan jag hinner tänka!! Jag försöker tänka på hur jag är men ibland så bara.. Ja..
I lördags så skulle vi ju sälja våran andra vagn..hur som haver de hade ingen växel med sig! Och de behövde få tillbaka 200:- av oss.. Christian hade 100:- i plånboken och jag tömde parkeringspengarna..(vem har kontanter på sig..?) hur som haver så fick de 70:- i småpengar så va de bra sen.. Måste ha varit första affären där de betalar mer för varan än vad som står i annonsen haha!! Jag dog lite..
I söndags skulle vi köpa en vagn. Eftersom jag ville se den och Christian skulle få prova den i bilen så fick ju hela familjen följa med!
Ska gå fram och säger till Christian att jaa vi ser väl ut som familjen taikon kommer gåendes med hela familjen i släptåg och ska köpa vagn.. Bara det att dem hade redan öppnat dörren och stod ute och vänta på oss.. Så de hörde ju allt!! Suck... Jag måste börja tänka lite... Jag dör vad jag är pinsam... Men har alltid pratat mycket och kanske säger det jag tänker på innan jag tänkt på hur det låter.. Får gå en kbt-kurs!!


Oh buhu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0