Ella tha dancer

Såå igår hade Celine sitt disco kalas och det gick bra! Far tog hand om det mesta! Hon var jätte fin i sin nya outfit och fick massor av fina presenter!!
Kian hade nog oxå kul, gick och små dansa och digga för sig själv.

Sen har vi mrQ på besök! Han är en väldigt knasig hund som ska ligga under täcket längst ner vid fötterna. Så varje gång jag försökte vända på mig (vilket inte går) sp vaknade han och skällde. Vilket gjorde att kian (som kom in till oss) vaknade oxå och hade krupp och Casanova blev sur! Vi har inte sovit så mycket inatt!
Det roliga är att hade grymt ont igår och värktabletterna hjälpte inte så att vända sig om va en träningstimma!! Så jag somnade ju efter varje gång av utmattning... Då drömde jag att jag var Justin beibers dansare, och tänkte fan vad smidig jag är, vilket är raka motsatsen just nu!

Nåväl ikväll blir det mys med fika/bio/godis med bästa vicky och Petra!!! Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0