Dålig dålig dag

Har inte alls varit ok idag, har sovit mycket men har inte haft ro till det heller. Så far tog familjen till Ikea och testade julbordet. Det var gott, längtar till jul! Meeen för pricken över i så sprak mina mamma byxor när jag satte mig i bilen!! Jag döööör. Far tog mig till laget 157, där fanns massa kläder och billigt var det med men utbudet av mamma kläder va lika med noll som över allt så nu sitter jag här och är ett par byxor mindre och vägrar köpa ett nytt par för 400:- när jag inte kommer andvänd dem mer än 10 veckor.. Så det så!!
Nu så har jag myrkryp i benen och har svårt att sitta stil. Men när jag försöker röra mig så får jag bajs ont i fogarna.. Så min dumma bajs dag kan gömma sig... Hej då..


Kommentarer
Postat av: Therese

Finns ju bara mammakläder på H&M, det är så jävla DÅLIGT! Vi kanske skulle öppna eget? En klädbutik med fokus på gravida och vara mamma första tiden efteråt?

2012-11-22 @ 06:46:50
URL: http://petiten.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vi har en affärsidé ;)

2012-11-22 @ 09:22:31
Postat av: Anonym

Second hand mamma shop :D

2012-11-22 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0