Min bil är INTE liten!

Så där ja.får du in en morfar,en celine och 170c, ädelgran plus dig själv in i bilen?plus att alla sitter somd em ska?hihi det får jaaaag!
 its not so tiny wainy!

                                                                              

Var ju på julfesten igår med.Jag veeet ser jätte sur ut men iaf..så såg ella ut.god mat och trevligt sällskap!det var skoj.folk dyker upp bakom ryggen på mig medans ella står som ett fån,känner jag dig?Nej men jag vet vem du är hahaha..nee usch brukar itne vara så dålig på folks ansikten.nå väl.Sågs under en svår tid så. Seeen fick alla aj aj i huvudet och alla andra blev massa fulla så det blev tut tut taxi ala christian hem igen!thanks bacon :)

Nehepp..jag känner mig hungrig-igen.tur finns det massa korvgryta kvar som man kaaaanske skulle smaska i sig.

jag behöver en dator...do u got one?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0